Menu

wtorek, 11 kwietnia 2017

WISHLIST #1 - wiosenne czytanie



Okazuje się, że jestem do tyłu ze wszystkimi nowościami jakie wchodzą na rynek. Nie jest mi z tym aż tak bardzo źle, ponieważ liczę na to, że w końcu będę miała okazję je nadrobić. Ostatnio trochę czas spędzam nad śledzeniem nowości i jestem zachwycona. Pojawia się tak dużo pozycji, które mnie interesują i których jestem ciekawa, że chyba nie skończę czytać do następnej wiosny! Pierwsza, przygotowana przeze mnie WISHLISTa będzie króciutka, bo zebrałam na niej cztery tytuły - obowiązkowe, które muszą niedługo przeczytać.

Szczęście. Poradnik dla pesymistów - skupcie się dokładnie na tej okładce, widzicie białą buźkę? Doskonale wiem co to jest szczęście, potrafię je odczuwać, potrafię też się nim dzielić. Nie oznacza to jednak, że jestem największą na świecie optymistką. Zdecydowanie bliżej mi do pesymistki i chociaż wielu osobom może to przeszkadzać, ja czuję się z tym (w miarę) dobrze. Jestem bardzo ciekawa tej książki, szczególnie, że na jej temat czytałam już wiele fajnych recenzji.

Naucz się żyć - skandynawskie poradniki o szczęściu, właściwej drodze w życiu i o tym jak być zadowolonym z życia są teraz niezwykle popularne. Niektórym się nudzą, inni za nimi szaleją. Trudno mi na razie stwierdzić, w której grupie się znajduję... jednak okładka jest tak piękna, że nie mogę przejść obok tej książki obojętnie!

ErVegan. Kuchnia roślinna dla każdego - ostatnio wiele zmieniło się w moim życiu pod względem jedzenia, dlatego staram się coraz więcej szukać, dociekać, inspirować się. Nie jestem ani wegetarianką, ani weganką. Bloga Eryka znam od dawna i jestem pełna podziwu, że robi tak spójną kuchnię, tworzy filozofię jedzenia, której jestem coraz bardziej ciekawa, a jednocześnie którą mogę modyfikować na swój sposób. Książka zdecydowanie mój must have, jeżeli chodzi o książki dotyczące jedzenia.

Sirocco - docierają do mnie różne smaki i zapachy. Czytam coraz więcej wywiadów z fantastycznymi, bardzo inspirującymi ludźmi, którzy w większości zamieszkują lub zamieszkiwali w innej kulturze. Sirocco to książka o kulturze i kuchni Bliskiego Wchodu, czyli o smakach obok których nie da się przejść obojętnie.



Jestem bardzo ciekawa, czy sami tworzycie sobie tego typu zestawienia? Na pewno przeczytaliście większość książek z mojej krótkiej listy, mam nadzieję, że ja nadrobię to w niedługim czasie. Teraz czytam recenzję, przeglądam wyjątkowe zdjęcia i zastanawiam się, jak mogłam przegapić tyle ciekawych nowości od początku roku.
Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popularne

Archiwum

Copyright © PRZELITERUJE |

Design by Anders Norén |